REGULAMIN SKLEPU INTERNETOWEGO
https://slowianka-nails.pl/
Postanowienia niniejszego paragrafu mają zastosowanie wyłącznie do Klienta będącego Konsumentem. ROZDZIAŁ I – WSTĘP
§ 1 Definicje
1. Użyte w Regulaminie pojęcia oznaczają:
a) Administrator – FORMULA CNF Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością z siedzibą w Krakowie, adres: UL. J. MARCIKA 4 30-443, KRAKÓW, wpisana do rejestru przedsiębiorców prowadzonego przez Sąd Rejonowy dla Krakowa - Śródmieścia w Krakowie, XI Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod nr KRS 0000566272, REGON: 362018896, NIP: 6793113511, BDO: 000294202, o kapitale zakładowym w wysokości 100.000,00 złotych
b) Dane osobowe – wszelkie informacje o zidentyfikowanej lub możliwej do zidentyfikowania osobie fizycznej; możliwa do zidentyfikowania osoba fizyczna to osoba, którą można bezpośrednio lub pośrednio zidentyfikować, w szczególności na podstawie identyfikatora takiego jak imię i nazwisko, numer identyfikacyjny, dane o lokalizacji, identyfikator internetowy lub jeden bądź kilka szczególnych czynników określających fizyczną, fizjologiczną, genetyczną, psychiczną, ekonomiczną, kulturową lub społeczną tożsamość osoby fizycznej (art. 4 pkt 1 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO);
c) Klient – osoba fizyczna posiadające pełną zdolność do czynności prawnych, a także osoba prawna lub jednostka organizacyjna nie będącą osobą prawną, której przepisy szczególne przyznają zdolność prawną, która dokonuje Zamówienia w ramach Sklepu i jest stroną kupującą w ramach zawieranej z Właścicielem sklepu Umowy;
d) Konsument – osoba fizyczna dokonująca z przedsiębiorcą czynności prawnej niezwiązanej bezpośrednio z jej działalnością gospodarczą lub zawodową. W niniejszym regulaminie pojęcie Konsument oznacza również przedsiębiorcę – osobę fizyczną zawierającą umowę bezpośrednio związaną z jej działalnością gospodarczą, gdy z treści tej umowy wynika, że nie posiada ona dla niej charakteru zawodowego, wynikającego w szczególności z przedmiotu wykonywanej przez nią działalności gospodarczej, udostępnionego na podstawie przepisów o Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej;
e) Kodeks cywilny – ustawa z dnia 23 kwietnia 1964 r. Kodeks cywilny (tekst jednolity Dz.U. 202014 poz. .1360 z późn. zm.);
f) Regulamin – niniejszy Regulamin świadczenia usług drogą elektroniczną w ramach Sklepu internetowego www.slowianka-nails;
g) Sklep Internetowy albo Sklep – serwis internetowy dostępny pod adresem www.slowianka-nails.pl, za pośrednictwem którego przedstawiana jest oferta handlowa oraz realizowany jest proces Zamówień prowadzący do zawarcia Umowy;
h) Towar – produkty prezentowane w Sklepie internetowym spełniający definicję z art. 2 pkt. 4a ustawy o prawach konsumenta. Towary prezentowane w Sklepie internetowym, w szczególności ich zdjęcia, mogą nie oddawać w pełni rzeczywistego wyglądu Towaru, co wynika z różnic w ustawieniach układu graficznego komputera, monitora oraz techniki przesyłania zdjęć przy użyciu internetu;
i) Cena - wartość wyrażoną w jednostkach pieniężnych, którą konsument jest obowiązany zapłacić przedsiębiorcy za treść cyfrową, usługę cyfrową lub towar, a w odniesieniu do treści cyfrowej lub usługi cyfrowej - także cyfrowe odwzorowanie wartości;
j) Treść cyfrowa – w rozumieniu art. 2 pkt 5 ustawy o prawach konsumenta, dane wytwarzane i dostarczane w postaci cyfrowej,
k) Usługa cyfrowa – w rozumieniu art. 2 pkt 5a ustawy o prawach konsumenta, usługa pozwalająca konsumentowi na:
i. wytwarzanie, przetwarzanie, przechowywanie lub dostęp do danych w postaci cyfrowej,
ii. wspólne korzystanie z danych w postaci cyfrowej, które zostały przesłane lub wytworzone przez konsumenta lub innych użytkowników tej usługi,
iii. inne formy interakcji za pomocą danych w postaci cyfrowej;
l) Funkcjonalność – w rozumieniu art. 2 pkt 5f ustawy o prawach konsumenta: zdolność treści cyfrowej, usługi cyfrowej lub towaru do pełnienia swoich funkcji z uwzględnieniem ich przeznaczenia;
m) Interoperacyjność - w rozumieniu art. 2 pkt 5g ustawy o prawach konsumenta: zdolność treści cyfrowej, usługi cyfrowej lub towaru do współdziałania ze sprzętem komputerowym lub oprogramowaniem innymi niż te zazwyczaj używane do korzystania z treści cyfrowej, usługi cyfrowej lub towaru tego samego rodzaju;
n) Platforma – odpowiednia część interfejsu witryny Sklepu Internetowego, poprzez którą Klient może przeglądać treści cyfrowe udostępniane przez Właściciela Sklepu. Dostęp do płatnych treści zamieszczonych na platformie (np. materiałów szkoleniowych) jest możliwy wyłącznie dla użytkowników, którzy wykupili do nich dostęp na podstawie Umowy.
o) Umowa – umowa sprzedaży Towarów w rozumieniu Kodeksu Cywilnego lub umowa o dostarczenie treści lub usługi cyfrowej regulowana przepisami Ustawy o prawach konsumenta, zawierana z wykorzystaniem Sklepu internetowego pomiędzy Właścicielem sklepu (sprzedającym) a Klientem (kupującym);
p) Usługa świadczona drogą elektroniczną – usługa świadczona drogą elektroniczną w rozumieniu ustawy z 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną (t.j. Dz.U. z 2020 r. poz. 344 z późn. zm.).
r) Ustawa o prawach konsumenta - ustawa z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta (tj. Dz.U. 2020 poz. .287 z późn. zm.).
s) Ustawa o PIT - z dnia 26 lipca 1991 r. o podatku dochodowym od osób fizycznych (tekst jednolity Dz.U. 2022 poz. .2647361 z późn. zm.);
t) Ustawa o PTU – ustawa z dnia 11 marca 2004 roku o podatku od towarów i usług (tekst jednolity Dz.U. 2022 poz. 931177.1054 z późn. zm.);u) Właściciel Sklepu - FORMULA CNF Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością z siedzibą w Krakowie, adres: UL. J. MARCIKA 4 30-443, KRAKÓW, wpisana do rejestru przedsiębiorców prowadzonego przez Sąd Rejonowy dla Krakowa - Śródmieścia w Krakowie, XI Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod nr KRS 0000566272, REGON: 362018896,NIP: 6793113511, BDO: 000294202, o kapitale zakładowym w wysokości 100.000,00 złotych będąca stroną sprzedającą w ramach zawieranej z Klientem Umowy. Ponadto Właściciel sklepu jest organizatorem dostawy Towaru na podstawie udzielonego przez Klienta pełnomocnictwa;
w) Zamówienie – oświadczenie woli Klienta stanowiące ofertę zawarcia Umowy z Właścicielem Sklepu, określające w szczególności rodzaj i liczbę Towaru oraz sposób dostawy. Złożenie Zamówienia nie stanowi przyjęcia oferty w rozumieniu przepisów Kodeksu cywilnego.
x) Treści Klienta - dane lub informacje wytwarzane lub udostępnione przez Klienta w ramach korzystania ze Sklepu internetowego.
§2 Postanowienia ogólne
1. Niniejszy Regulamin określa zasady korzystania ze Sklepu internetowego dostępnego pod adresem www.slowianka-nails.pl.
2. Niniejszy Regulamin jest regulaminem, o którym mowa w art. 8 Ustawy z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną.
3. Sklep Internetowy, działający pod adresem www.slowianka-nails.pl, prowadzony jest przez Właściciela Sklepu. Sklep Internetowy umożliwia zawieranie umów wyłącznie z Właścicielem Sklepu. Ogłoszenia, reklamy Właściciela Sklepu, cenniki i inne informacje o Towarach, podane na stronach Sklepu internetowego, w szczególności ich opisy, parametry techniczne i użytkowe oraz ceny, stanowią zaproszenie do zawarcia umowy w rozumieniu art. 71 Kodeksu cywilnego, nie stanowią natomiast oferty. W przypadku ogłoszenia o obniżce ceny, podaje się wcześniejszą cenę stosowaną przez Sprzedawcę przez określony okres przed zastosowaniem obniżki ceny. Wcześniejsza cena oznacza najniższą cenę stosowaną przez Sprzedawcę w okresie, który nie jest krótszy niż 30 dni przed zastosowaniem obniżki ceny.
4. Niniejszy Regulamin określa w szczególności:
a) zasady dokonywania rejestracji i korzystania z konta w ramach Sklepu Internetowego;
b) warunki i zasady składania drogą elektroniczną Zamówień w ramach Sklepu Internetowego;
c) zasady zawierania Umów z wykorzystaniem usług świadczonych w ramach Sklepu Internetowego;
d) zawieranie umów o dostarczenie treści cyfrowej lub usługi cyfrowej w ramach Sklepu Internetowego.
5. Korzystanie ze Sklepu Internetowego jest możliwe pod warunkiem spełnienia przez system teleinformatyczny urządzenia z dostępem do Internetu niezbędnych wymagań technicznych, na które składa się konieczność używania na swoim urządzeniu aktualnie wspieranej przeglądarki internetowej:
a) Microsoft Edge
b) Safari
c) Chrome
d) Opera
e) Mozilla Firefox
oraz wyrażenie zgody na korzystanie z plików cookies.
6. Klienci mogą uzyskać dostęp do niniejszego Regulaminu w każdym czasie za pośrednictwem odsyłacza zamieszczonego na stronie głównej serwisu www.slowianka-nails.pl oraz pobrać go, a także kopiować, przechowywać lub utrwalać w formie elektroniczne oraz sporządzać jego wydruk lub wydruki.
7. Informacja o cenie podawana na stronie www.slowianka-nails.pl ma charakter wiążący i nie ulega zmianie wyłącznie od momentu podsumowania zamówienia na platformie internetowej sklepu Sprzedawcy oraz złożenia Zamówienia z obowiązkiem zapłaty poprzez wciśnięcie przycisku „Zamawiam i płacę”.
8. W sytuacji, gdy adres miejsca dostarczenia zamówienia znajduje się poza granicami Rzeczpospolitej Polskiej, postanowienia ustępu 7 nie mają zastosowania ze względu na brak możliwości precyzyjnego określenia kosztu wysyłki w chwili składania Zamówienia przez Kupującego. Kupujący jednocześnie akceptuje obowiązek poniesienia kosztów wysyłki. Koszty dostarczenia Zamówienia Właściciel Sklepu oblicza na podstawie odpowiedniej taryfy przewoźnika, zależnie od gabarytów Zamówienia i miejsca dostarczenia przesyłki.
9. Towary nadają się wyłącznie do celu wyznaczonego przez ich zwykły użytek, pod którym należy rozumieć wszelki użytek, do którego Towar może być przeznaczony ze względu na posiadane cechy i właściwości.
10. W wypadku udzielenia przez Właściciela Sklepu gwarancji na oferowane towary, informacja o tym fakcie znajdzie się w opisie Towaru. Uprawnienia wynikające z gwarancji nie ograniczają uprawnień przysługujących Klientowi z tytułu rękojmi określonych w Księdze III Tytule XI dziale II ustawy Kodeks Cywilny. Do Klienta będącego Konsumentem lub Przedsiębiorcą na prawach konsumenta zastosowanie mają regulacje rozdziału 5a ustawy o prawach konsumenta.
11. W ramach świadczonych za pośrednictwem Sklepu Internetowego usług drogą elektroniczną, Właściciel Sklepu (usługodawca) umożliwia:
a) utworzenie konta użytkownika Sklepu,
b) zawieranie za pośrednictwem Sklepu Internetowego Umów,
c) udostępnienie oferty Sklepu internetowego, Regulaminu i Polityki prywatności,
d) prowadzenie Konta,
e) Newsletter.
f) umieszczanie przez Klientów opinii o produktach.
12. Świadczenie usług wymienionych w pkt a-f powyżej jest nieodpłatne.
13. Czas trwania poszczególnych umów o świadczenie usług elektronicznych:
a) umożliwienie złożenia Zamówienia – umowa zostaje zawarta w momencie rozpoczęcia składania Zamówienia i ulega rozwiązaniu z chwilą złożenia Zamówienia,
b) udostępnianie oferty Sklepu internetowego, Regulaminu i Polityki prywatności – umowa zostaje zawarta z chwilą wyświetlenia strony Sklepu internetowego i ulega rozwiązaniu z chwilą zamknięcia strony Sklepu internetowego,
c) utworzenie konta użytkownika Sklepu oraz umieszczanie przez Klientów opinii o produktach - umowa zawierana jest na czas nieoznaczony,
d) Newsletter – umowa zawierana jest na czas nieoznaczony.
14. Korzystanie z Usług świadczonych drogą elektroniczną może wiązać się z typowymi zagrożeniami po stronie Klienta jako użytkownika Internetu. Ryzyko związane z korzystaniem z Usług świadczonych drogą elektroniczną polega w szczególności na zagrożeniu zainfekowania systemu informatycznego oprogramowaniem mającym na celu np. szpiegowanie użytkowania, kradzież ważnych danych, spowodowanie braku możliwości uruchomienia systemu, spam, usuwanie danych.
15. Klient zobowiązany jest do korzystania z Usług świadczonych drogą elektroniczną w sposób zgodny z prawem i dobrymi obyczajami. Zabronione jest dostarczanie treści o charakterze bezprawnym. Klient obowiązany jest do podawania danych zgodnych ze stanem faktycznym.
16. Rozwiązaniu może ulec umowa o świadczenie Usługi świadczonej drogą elektroniczną bezterminowej o charakterze ciągłym.
17. Warunki rozwiązywania umów o świadczenie Usługi świadczonej drogą elektroniczną, zawartych na czas nieoznaczony, są następujące:
a) Klient może wypowiedzieć taką umowę w każdym czasie i bez wskazania przyczyn, z zachowaniem 7–dniowego terminu wypowiedzenia, wysyłając wiadomość e-mail na adres podany w pkt §3 ust. 12 Regulaminu.
b) Właściciel Sklepu może wypowiedzieć taką umowę w wypadkach określonych w §3 ust. 4 Regulaminu. Wypowiedzenie może być złożone po bezskutecznym wezwaniu do zaprzestania lub usunięcia naruszeń z wyznaczeniem stosownego terminu. Rozwiązanie umowy następuje w takim wypadku z zachowaniem 14–dniowego okresu wypowiedzenia.
18. Klient i Właściciel Sklepu mogą rozwiązać umowę o świadczenie takiej usługi w każdym czasie, w drodze porozumienia stron.19. Kwestie przetwarzania Danych Osobowych przez Właściciela Sklepu uregulowane zostały w Polityce Prywatności dostępnej na stronie Sklepu Internetowego wraz z niniejszym Regulaminem.
§3 Zasady działalności Sklepu Internetowego
1. Warunkiem zawierania Umów, jest rejestracja lub podanie wymaganych danych identyfikacyjnych, w szczególności:
a) imię i nazwisko, firma lub nazwa,
b) adres e – mail,
c) adres miejsca zamieszkania lub siedziby,
d) adres dostawy,
e) Numer Identyfikacji Podatkowej (NIP) w przypadku podmiotów prowadzących działalność gospodarczą,
f) inne dane konieczne do zrealizowania Zamówienia, w szczególności wystawienia faktury VAT lub dokumentów transportowych.
2. Rejestracja następuje poprzez wypełnienie i zaakceptowanie formularza rejestracyjnego udostępnianego we właściwej zakładce pod adresem www.slowianka-nails.pl.
3. Dokonanie rejestracji oznacza akceptację postanowień niniejszego Regulaminu.
4. Właściciel Sklepu może odmówić lub pozbawić Klienta prawa do korzystania ze Sklepu internetowego, jak również może ograniczyć czasowo dostęp do części lub całości zasobów sklepu internetowego, ze skutkiem natychmiastowym, w przypadku naruszenia przez Klienta Regulaminu, a w szczególności, gdy Klient:
a) podał w trakcie rejestracji w Sklepie internetowym dane niezgodne z prawdą, niedokładne lub nieaktualne, wprowadzające w błąd lub naruszające prawa osób trzecich,
b) dopuścił się za pośrednictwem Sklepu internetowego naruszenia dóbr osobistych osób trzecich,
c) dopuści się innych zachowań sprzecznych z prawem lub dobrymi obyczajami.
5. W celu zapewnienia bezpieczeństwa przekazu komunikatów i danych w związku ze świadczonymi w ramach Sklepu internetowego usługami Właściciel sklepu podejmuje środki techniczne i organizacyjne odpowiednie do stopnia zagrożenia bezpieczeństwa świadczonych usług, w szczególności środki służące zapobieganiu pozyskiwania i modyfikacji przez osoby nieuprawnione danych osobowych przesyłanych drogą elektroniczną.
6. Właściciel Sklepu umożliwia Klientom publikowanie opinii o produktach dostępnych w Sklepie Internetowym. Sekcja opinii umiejscowiona jest poniżej opisu produktu w Sklepie. Do opinii stosuje się postanowienia Rozdziału VI Regulaminu. Opinia, aby została dopuszczona do publikacji, musi pochodzić wyłącznie od Klienta, który faktycznie zakupił Towar, na temat którego zamieszcza opinię,
7. Właściciel Sklepu dokonuje weryfikacji zamieszczonych opinii w taki sposób, że do publikacji dopuszcza wyłącznie opinie pochodzące od użytkowników będących Klientami, którzy faktycznie zakupili dany produkt.
8. Właściciel Sklepu nie stosuje mechanizmu automatycznej weryfikacji użytkownika publikującego opinię. Weryfikacja dokonywana jest ręcznie przez obsługę sklepu poprzez sprawdzenie w systemie przetwarzającym informacje o zamówienia, czy użytkownik publikujący opinię rzeczywiście zakupił produkt, na temat którego zamieszcza opinię.
9. Właściciel Sklepu dopuszcza do publikacji wszystkie opinie spełniające kryteria wskazane w ust. 6 oraz Rozdziale VI niezależnie od tego, czy w opinii Klient wypowiada się o produkcie pozytywnie, czy negatywnie.
10. Właściciel Sklepu dokona starań, aby wszelkie zamieszczone w Sklepie opinie pochodziły od faktycznych Klientów Sklepu Internetowego. Właściciel Sklepu nie dopuszcza do publikacji opinii pochodzących od osób niebędących Klientami Sklepu Internetowego oraz nie podejmuje działań polegających na odpłatnym zlecaniu publikowania opinii o produktach innym podmiotom w Sklepie Internetowym.
11. Właściciel Sklepu umożliwia Klientowi kontakt z obsługą sklepu poprzez email [email protected] oraz telefon na numer 12 307 55 50.
12. Właściciel Sklepu umożliwia składanie reklamacji co do usług świadczonych drogą elektroniczną – działania sklepu internetowego. W reklamacji Klient powinien podać: imię i nazwisko; adres do korespondencji lub adres e-mail; opis sytuacji, której reklamacja dotyczy lub innych okoliczności uzasadniających reklamację. Reklamacje rozpatrywane są w terminie 14 dni od dnia zgłoszenia. Zgłoszenie reklamacyjne należy kierować na następujące dane kontaktowe: pocztą na adres ul. Józefa Marcika 4, 30-443 Kraków lub email [email protected] oraz przez telefon na numer 575 338 006.
13. Obsługa Sklepu internetowego dostępna jest dla Klientów wyłącznie od poniedziałku do piątku, w godzinach: 8:00-16:00.
ROZDZIAŁ II – SPRZEDAŻ TOWARÓW
§4 Procedura zawarcia Umowy
1. W celu zawarcia Umowy za pośrednictwem Sklepu Internetowego należy wejść na stronę internetową www.slowianka-nails.pl i dokonać wyboru Towaru – złożyć Zamówienie, podejmując kolejne czynności techniczne w oparciu o wyświetlane Klientowi komunikaty oraz informacje dostępne na stronie Sklepu.
2. Wybór zamawianych przez Klienta Towarów jest dokonywany poprzez ich dodanie do koszyka.
3. W trakcie składania Zamówienia – do momentu naciśnięcia przycisku „Zamawiam i płacę” – Klient ma możliwość modyfikacji wprowadzonych danych, w szczególności dotyczących miejsca dostawy oraz ilości Towaru. W tym celu należy kierować się wyświetlanymi Klientowi komunikatami oraz informacjami dostępnymi na bieżącej stronie Sklepu internetowego.
4. Po podaniu przez Klienta korzystającego ze Sklepu internetowego wszystkich niezbędnych danych, wyświetlone zostanie podsumowanie złożonego Zamówienia. Podsumowanie złożonego Zamówienia będzie zawierać informacje dotyczące:
a) przedmiotu zamówienia,
b) jednostkowej oraz łącznej ceny zamawianych produktów, w tym kosztów dostawy podanych osobno; ewentualnie dodatkowych kosztów, jeśli występują,
c) wybranej metody płatności,
d) danych zawartych w Fakturze VAT,
e) wybranego sposobu i miejsca dostawy.
5. W celu złożenia przez Klienta oferty zawarcia Umowy konieczne jest wysłanie Zamówienia, które poprzedza dokonanie akceptacji treści Regulaminu, podanie danych oznaczonych jako obowiązkowe oraz naciśnięcie przycisku „Zamawiam i płacę”.
6. Naciśnięcie przycisku „Zamawiam i płacę” kończy proces realizacji Zamówienia i jest równoznaczne ze złożeniem oświadczenia woli przez Klienta, iż wybrane towary zobowiązuje się odebrać i zapłacić ich cenę (w tym koszty dostawy). Złożenie Zamówienia nie stanowi przyjęcia oferty w rozumieniu przepisów Kodeksu cywilnego.
7. Klient otrzymuje wiadomość e-mail z potwierdzeniem złożenia Zamówienia, zawierającą ostateczne potwierdzenie wszystkich istotnych elementów Umowy. Po otrzymaniu potwierdzenia Klient ma prawo modyfikacji lub odwołania Zamówienia, ze skutkiem wobec treści Umowy, wyłącznie w drodze kontaktu z obsługą Sklepu internetowego, za pośrednictwem adresu e-mail Sklepu internetowego. Modyfikacja lub odwołanie jest skuteczne względem Właściciela Sklepu pod warunkiem otrzymania stosownego potwierdzenia od Właściciela Sklepu na adres e – mail Klienta.
8. Wymogiem realizacji Zamówienia jest poprawne wprowadzenie przez Klienta danych osobowych i kontaktowych. Jeżeli Klient niepoprawnie bądź niekompletnie uzupełni formularz Zamówienia Właściciel Sklepu będzie podejmował próby kontaktu w celu potwierdzenia bądź uzupełnienia danych. Jeżeli Właścicielowi Sklepu nie uda się skontaktować z Klientem w przeciągu 7 dni od dnia złożenia Zamówienia, Zamówienie zostanie anulowane, a środki zwrócone na konto, z którego została dokonana płatność.
8. Umowę uważa się za zawartą z chwilą otrzymania potwierdzenia złożenia Zamówienia wysłanego na adres e-mail wskazany przez Klienta przy składaniu Zamówienia. Klient i Właściciel sklepu związani są treścią potwierdzenia złożenia Zamówienia, o ile klient nie dokona jego modyfikacji lub odwołania w sposób przewidziany powyżej.
9. Kliknięcie przycisku „Zamawiam i płacę”, jest równoznaczne z tym, że Klient akceptuje dostawę za pośrednictwem firmy kurierskiej, zgodnie z wybraną przez Klienta opcją dostawy. Wybór sposobu dostawy i formy płatności następuje przy wypełnianiu formularza Zamówienia, a w przypadku wyboru wysyłki poza Unię Europejską informacja o kosztach i sposobach wysyłki udzielona zostaje każdorazowo przez Właściciela Sklepu, przed złożeniem Zamówienia. Koszty przesyłki zależne są od wybranego przez Klienta sposobu dostawy oraz płatności, które ponosi Klient.
§5 Dostawa
1. Dostawa Towarów odbywa się na terenie Rzeczpospolitej Polskiej, krajów Unii Europejskiej i pozostałych krajów na adres wskazany przez Klienta w trakcie składania Zamówienia.
2. Dostawa zamówionych Towarów odbywa się przesyłką kurierską.
3. Dostawa Towarów zamówionych w Sklepie internetowym realizowana jest:
a) Na terenie Polski za pośrednictwem firmy kurierskiej (lub przez dystrybutora albo przedstawiciela Właściciela Sklepu) – czas dostawy maksymalnie 2-3 dni robocze;
b) poza granicami Polski po przedpłacie - do krajów Unii Europejskiej – 3-4 dni robocze – w zależności od strefy krajowej oferowanego przewoźnika.
c) poza granicami Unii Europejskiej – zgodnie z informacją udzieloną przez Właściciela Sklepu każdorazowo przed złożeniem Zamówienia, w zależności od kraju dostawy.
Dni wolne od pracy (soboty, niedziele, święta) oraz okresy szczególne w roku (tzw. długie weekendy, okresy bezpośrednio poprzedzające Święta Wielkanocne oraz Boże Narodzenie) wydłużają efektywny czas oczekiwania na zamówiony Towar.
4. Właściciel Sklepu umożliwia Klientowi dokonanie wyboru przewoźnika spośród oferowanych na stronie Sklepu Internetowego. Klient dokonuje wyboru przewoźnika poprzez zaznaczenie pola obok nazwy przewoźnika w formularzu zamówienia.
5. Aktualna lista dostępnych przewoźników wraz z informacją o cenie usługi przewozowej zamieszczona jest na stronie Sklepu Internetowego w zakładce „Dostawa i płatności” oraz widoczna jest w formularzu Zamówienia.
6. Przekazanie Towaru do dostawy wynosi maksymalnie 2-3 dni robocze liczone od momentu otrzymania potwierdzenia Zamówienia i uznania płatności na rachunku bankowym Właściciela Sklepu w wysokości ceny za Towar oraz kosztów dostawy. Zamówienia złożone po godzinie 14.00 przekazywane są do realizacji następnego dnia roboczego.
7. Utrwalenie, zabezpieczenie, udostępnienie oraz potwierdzenie Klientowi istotnych postanowień Umowy sprzedaży Towarów następuje poprzez przesłanie ich Klientowi na podany adres e-mail.
8. Obowiązkiem Właściciela Sklepu jest dostarczenie towaru nieobarczonego wadami.
9. Jeżeli Konsument nie odstąpił od Umowy, w przypadku braku odbioru przesyłki przez Konsumenta, Właściciel Sklepu może dochodzić od Konsumenta naprawienia szkody wynikłej z niewykonania lub nienależytego wykonania zobowiązania przez Konsumenta, w tym w szczególności kosztów związanych z próbą dostarczenia przesyłki Konsumentowi oraz kosztów zwrotu przesyłki do Właściciela Sklepu, jak również opłat celnych, o których mowa w §6 Regulaminu. 10. W przypadku braku odbioru przesyłki przez Klienta niebędącego Konsumentem, Właściciel Sklepu może dochodzić od Klienta naprawienia szkody wynikłej z niewykonania lub nienależytego wykonania zobowiązania przez Klienta, w tym w szczególności kosztów związanych z próbą dostarczenia przesyłki Klientowi, kosztów zwrotu przesyłki do Właściciela Sklepu, jak również opłat celnych, o których mowa w §6 Regulaminu.
11. Właścicielowi Sklepu, Konsumentowi lub Klientowi niebędącemu Konsumentem przysługuje prawo do odstąpienia od Umowy w przypadku niewykonania przez drugą stronę Umowy swojego zobowiązania w terminie _ dni kalendarzowych od dnia zawarcia Umowy.
§6 Opłaty celne i podatki
1. Towar zakupiony w Sklepie przesyłany poza granicę państw Unii Europejskiej lub poza granice Rzeczypospolitej Polskiej może podlegać dodatkowym opłatom celnym, akcyzowym lub innym podatkom w kraju przeznaczenia. Ceny Towarów i koszty dostawy nie zawierają powyższych podatków lub ceł, których zapłata spoczywa na Kliencie.
2. Wysokość powyższych ceł lub podatków może być uzależniona od rzeczywistej (rynkowej) wartości Towarów (bez uwzględnienia rabatów, upustów i promocji), rzeczywistej wartości transportu przesyłki (bez uwzględnienia rabatów, upustów i promocji) oraz kosztu ubezpieczenia przesyłki – a nie kwot uiszczonych przez Klienta.
§7 Ceny i metody płatności
1. Ceny Towarów oraz treści lub usług cyfrowych podawane są w złotych polskich i zawierają wszystkie składniki, w tym podatek VAT (z wyróżnieniem wysokości stawki). Cena nie uwzględnia należności celnych ani podatkowych związanych z przesłaniem Towaru poza terytorium Polski. Cena nie uwzględnia również kosztów dostawy ani ubezpieczenia Towaru.
2. Klient ma możliwość uiszczenia ceny:
a) przelewem na numer konta bankowego w mBank: 76 PLN: 1140 1081 0000 3316 2300 1001, EUR: PL 49 1140 1081 0000 3316 2300 1002, USD: PL 92 1140 1081 0000 3316 2300 1004, GBP: PL 22 1140 1081 0000 3316 2300 1003
b) płatnością w systemie Przelewy 24,
c) płanością w systemie PayPal,
d) płatnością w systemie Blik,
e) płatnością w systemie Credit Card,
f) płatnością w systemie PayPo,
g) płatnością za pośrednictwem Google Pay,
h) płatnością za pośrednictwem Apple Pay.
3. W tytule zapłaty należy podać dane identyfikujące Umowę lub Zamówienie, a co najmniej nr Zamówienia lub nr Umowy wskazane w wiadomość e-mail z potwierdzeniem złożenia Zamówienia.
4. W wypadku wybrania przez Klienta płatności przelewem tradycyjnym na wskazany w ust. 2 numer konta, przedmiot zamówienia zostanie przekazany do dostawy dopiero po zaksięgowaniu przelewu na rachunku bankowym Właściciela Sklepu. Jeżeli nie dojdzie do zaksięgowania przelewu na rachunku bankowym Właściciela Sklepu w terminie 7 dni od dnia złożenia Zamówienia, Właściciel Sklepu prześle na wskazany w formularzu Zamówienia adres email Klienta wezwanie do uiszczenia płatności lub przedłożenia potwierdzenia dokonania przelewu w terminie 7 dni od dnia otrzymania wiadomości pod rygorem odstąpienia od Umowy przez Właściciela sklepu.
5. W wypadku niezastosowania się do wezwania określonego w ust. 4, Właściciel Sklepu może odstąpić od Umowy. Oświadczenie o odstąpieniu od Umowy zobowiązany jest przesłać na adres email Klienta wskazany przy składaniu Zamówienia.
ROZDZIAŁ III – SPRZEDAŻ KONSUMENCKA, PRAWO ODSTĄPIENIA OD UMOWY
Postanowienia zawarte w niniejszym rozdziale znajdują zastosowanie wyłącznie do umów zawieranych z Klientem będącym Konsumentem.
§8 Prawo odstąpienia od Umowy zawartej na odległość lub poza lokalem przedsiębiorstwa Właściciela Sklepu
1. Prawo odstąpienia od Umowy:
a) Konsument ma prawo odstąpić od niniejszej Umowy w terminie 14 dni bez podania jakiejkolwiek przyczyny, a w przypadku umowy zawartej podczas nieumówionej wizyty w miejscu zamieszkania lub zwykłego pobytu konsumenta albo wycieczki - w terminie 30 dni z zastrzeżeniem pkt b poniżej.
b) Termin do odstąpienia od Umowy wygasa po upływie 14 dni, a w przypadku umowy zawartej podczas nieumówionej wizyty w miejscu zamieszkania lub zwykłego pobytu konsumenta albo wycieczki - po upływie 30 dni, od dnia:
1) w przypadku umów o świadczenie usług lub umów, których przedmiotem jest dostarczanie wody, gazu lub energii elektrycznej, w przypadku, gdy nie są one dostarczane w ograniczonej objętości lub w ustalonej ilości, dostarczanie energii cieplnej lub dostarczanie treści cyfrowych, które nie są dostarczane na nośniku materialnym – od dnia zawarcia Umowy,
2) w przypadku Umowy zobowiązującej do przeniesienia własności towaru (np. Umowy sprzedaży, Umowy dostawy lub Umowy o dzieło będące towarem) – od dnia, w którym Konsument wszedł w posiadanie towaru lub w którym osoba trzecia inna niż przewoźnik i wskazana przez Konsumenta weszła w posiadanie towaru,
3) w przypadku Umowy zobowiązującej do przeniesienia własności wielu towarów, które dostarczane są osobno – od dnia, w którym Konsument wszedł w posiadanie ostatniej sztuki z rzeczy lub w którym osoba trzecia inna niż przewoźnik i wskazana przez Konsumenta weszła w posiadanie ostatniej z rzeczy,
4) w przypadku Umowy zobowiązującej do przeniesienia własności towaru dostarczanych partiami lub w częściach – w dniu, w którym Konsument wszedł w posiadanie ostatniej partii lub części lub w którym osoba trzecia inna niż przewoźnik i wskazana przez Konsumenta weszła w posiadanie ostatniej partii lub części,
5) w przypadku umów o regularne dostarczanie towarów przez czas oznaczony – w dniu, w którym Konsument wszedł w posiadanie pierwszej z rzeczy lub w którym osoba trzecia inna niż przewoźnik i wskazana przez Konsumenta weszła w posiadanie pierwszej z rzeczy.
c) Aby skorzystać z prawa odstąpienia od Umowy, Konsument musi poinformować Właściciela Sklepu o swojej decyzji o odstąpieniu od Umowy w drodze jednoznacznego oświadczenia (pismo wysłane pocztą tradycyjną lub pocztą elektroniczną) na następujące dane kontaktowe: FORMULA CNF sp. z o.o., ul. Myśliwska 50, 32-500 Balin, email: [email protected];
d) Konsument może skorzystać z wzoru formularza odstąpienia od Umowy znajdującego się w załączniku nr 1 do Regulaminu, jednak nie jest to obowiązkowe. Konsument może również wypełnić i przesłać formularz odstąpienia od Umowy lub jakiekolwiek inne jednoznaczne oświadczenie drogą elektroniczną na stronie internetowej Właściciela Sklepu (slowianka-nails.pl). Jeżeli Konsument skorzysta z tej możliwości, Właściciel Sklepu prześle Konsumentowi niezwłocznie potwierdzenie otrzymania informacji o odstąpieniu od Umowy na trwałym nośniku (pocztą elektroniczną);
e) Aby zachować termin do odstąpienia od Umowy, wystarczy, aby Konsument wysłał informację dotyczącą wykonania przysługującego jemu prawa odstąpienia od Umowy przed upływem terminu do odstąpienia od Umowy.
2. Skutki odstąpienia od Umowy
W przypadku odstąpienia od Umowy, Umowę uważa się za niezawartą.
W przypadku odstąpienia od Umowy Właściciel Sklepu zwraca Konsumentowi wszystkie otrzymane od niego płatności, w tym koszty dostarczenia towaru (z wyjątkiem dodatkowych kosztów wynikających z wybranego przez Konsumenta sposobu dostarczenia innego niż najtańszy zwykły sposób dostarczenia oferowany przez Właściciela Sklepu), niezwłocznie, a w każdym przypadku nie później niż 14 dni od dnia, w którym Właściciel Sklepu został skutecznie poinformowany o decyzji Konsumenta o wykonaniu prawa odstąpienia od Umowy. Właściciel Sklepu może wstrzymać się ze zwrotem płatności do czasu otrzymania Towaru lub do czasu dostarczenia dowodu jego odesłania, w zależności od tego, które zdarzenie nastąpi wcześniej.
Zwrot wszystkich otrzymanych płatności jest dokonywany na rachunek bankowy, który konsument wskaże w Formularzu zwrotu towaru. , Właściciel Sklepu może wstrzymać się ze zwrotem płatności do czasu otrzymania towaru lub do czasu dostarczenia dowodu jego odesłania, w zależności od tego, które zdarzenie nastąpi wcześniej.
3. Jeżeli Konsument otrzymał towar w związku z Umową:
a) oraz skutecznie odstąpił od Umowy powinien odesłać lub przekazać Właścicielowi Sklepu towar niezwłocznie, a w każdym razie nie później niż 14 dni od dnia, w którym Konsument poinformował Właściciela Sklepu o odstąpieniu od Umowy. ;
b) Konsument ponosi koszty zwrotu towaru;
c) Konsument odpowiada tylko za zmniejszenie wartości towaru wynikające z korzystania z niego w sposób inny niż było to konieczne do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania towaru;
d) w przypadku umów o świadczenie usług, jeżeli Konsument żąda rozpoczęcia świadczenia usług przed upływem terminu odstąpienia od Umowy, Konsument zapłaci Właścicielowi Sklepu kwotę proporcjonalną do zakresu świadczeń spełnionych do chwili, w której Konsument poinformował Właściciela Sklepu o odstąpieniu od Umowy.
4. Prawo odstąpienia od umowy zawartej poza lokalem przedsiębiorstwa lub na odległość nie przysługuje Konsumentowi w odniesieniu do umów:
a) o świadczenie usług, za które Konsument jest zobowiązany do zapłaty ceny, jeżeli Właściciel Sklepu wykonał w pełni usługę za wyraźną i uprzednią zgodą Konsumenta, który został poinformowany przed rozpoczęciem świadczenia, że po spełnieniu świadczenia przez Właściciela Sklepu utraci prawo odstąpienia od umowy, i przyjął to do wiadomości;
b) w której cena lub wynagrodzenie zależy od wahań na rynku finansowym, nad którymi Właściciel Sklepu nie sprawuje kontroli, i które mogą wystąpić przed upływem terminu do odstąpienia od Umowy;
c) w której przedmiotem świadczenia jest towar nieprefabrykowany, wyprodukowany według specyfikacji Konsumenta lub służący zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb;
d) w której przedmiotem świadczenia jest towar ulegający szybkiemu zepsuciu lub mający krótki termin przydatności do użycia;
e) w której przedmiotem świadczenia jest towar dostarczany w zapieczętowanym opakowaniu, którego po otwarciu opakowania nie można zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu;
f) w której przedmiotem świadczenia są towary, które po dostarczeniu, ze względu na swój charakter, zostają nierozłącznie połączone z innymi towarami;
g) w której przedmiotem świadczenia są napoje alkoholowe, których cena została uzgodniona przy zawarciu umowy sprzedaży, a których dostarczenie może nastąpić dopiero po upływie 30 dni i których wartość zależy od wahań na rynku, nad którymi Właściciel Sklepu nie ma kontroli;
h) w której Konsument wyraźnie żądał, aby Właściciel Sklepu do niego przyjechał w celu dokonania pilnej naprawy lub konserwacji; jeżeli Właściciel Sklepu świadczy dodatkowo inne usługi niż te, których wykonania Konsument żądał, lub dostarcza towary inne niż części zamienne niezbędne do wykonania naprawy lub konserwacji, prawo odstąpienia od Umowy przysługuje Konsumentowi w odniesieniu do dodatkowych usług lub towarów;
i) w której przedmiotem świadczenia są nagrania dźwiękowe lub wizualne albo programy komputerowe dostarczane w zapieczętowanym opakowaniu, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu;
j) o dostarczanie dzienników, periodyków lub czasopism, z wyjątkiem umowy o prenumeratę;
k) zawartej w drodze aukcji publicznej;
l) o świadczenie usług w zakresie zakwaterowania, innych niż do celów mieszkalnych, przewozu towarów, najmu samochodów, gastronomii, usług związanych z wypoczynkiem, wydarzeniami rozrywkowymi, sportowymi lub kulturalnymi, jeżeli w umowie oznaczono dzień lub okres świadczenia usługi;
m) o dostarczanie treści cyfrowych niedostarczanych na nośniku materialnym, za które Konsument jest zobowiązany do zapłaty ceny, jeżeli Właściciel Sklepu rozpoczął świadczenie za wyraźną i uprzednią zgodą Konsumenta, który został poinformowany przed rozpoczęciem świadczenia, że po spełnieniu świadczenia przez Właściciela Sklepu utraci prawo odstąpienia od umowy, i przyjął to do wiadomości, a przedsiębiorca przekazał Konsumentowi potwierdzenie zawarcia umowy na trwałym nośniku;
n) o świadczenie usług, za które Konsument jest zobowiązany do zapłaty ceny, w przypadku których Konsument wyraźnie zażądał od Właściciela Sklepu, aby przyjechał do niego w celu dokonania naprawy, a usługa została już w pełni wykonana za wyraźną i uprzednią zgodą Konsumenta.
§9 Odpowiedzialność Właściciela Sklepu za zgodność Towaru z Umową
1. Towar jest zgodny z Umową, jeżeli spełnia on przesłanki wskazane w art. 43b ustawy o prawach konsumenta, tzn.:
a) zgodny z Umową pozostaje jego opis, rodzaj, ilość, jakość, kompletność i funkcjonalność, a w towarach z elementami cyfrowymi również kompatybilność, interoperacyjność oraz dostępność aktualizacji;
b) nadaje się do szczególnego celu Konsumenta, o którym poinformował on Właściciela Sklepu najpóźniej w chwili zawarcia Umowy oraz ten cel został zaakceptowany przez Właściciela Sklepu;
c) nadaje się do celów, do których zazwyczaj używa się Towaru tego rodzaju, z uwzględnieniem przepisów prawa i dobrych praktyk;
d) występuje w takiej ilości i posiadać takie cechy, tym trwałość i bezpieczeństwo, jeśli zawiera elementy cyfrowe: kompatybilność, interoperacyjność, jakie są typowe dla tTowaru tego rodzaju i jakich Konsument może rozsądnie oczekiwać uwzględniając charakter Towaru oraz publiczne zapewnienie Właściciela Sklepu, jego poprzedników prawnych lub osoby działające w jego imieniu, co do jego właściwości, złożone w reklamie lub etykiecie, chyba że:
1) Właściciel Sklepu nie wiedział o danym publicznym zapewnieniu i oceniając rozsądnie nie mógł o nim wiedzieć,
2) przed zawarciem Umowy publiczne zapewnienie zostało sprostowane w takiej samej lub porównywalnej formie, w jakiej zostało złożone,
3) publiczne zapewnienie nie miało wpływu na decyzję Konsumenta co do zawarcia Umowy,
e) jest dostarczany z opakowaniem, akcesoriami i instrukcjami, których Konsument może rozsądnie oczekiwać;
f) jest takiej samej jakości jak próbka lub wzór przedstawione Konsumentowi przed zawarciem Umowy oraz odpowiada opisowi uprzednio przedstawionej próbki lub wzoru;
2. Właściciel Sklepu ponosi odpowiedzialność za brak zgodności Towaru z Umową istniejący w chwili jego dostarczenia i ujawniony w ciągu dwóch lat od tej chwili, chyba że termin przydatności Towaru do użycia, określony przez Właściciela Sklepu jest dłuższy. Domniemywa się, że brak zgodności Towaru z Umową, który ujawnił się przed upływem dwóch lat od chwili dostarczenia Towaru, istniał w chwili jego dostarczenia, o ile nie zostanie udowodnione inaczej lub domniemania tego nie można pogodzić ze specyfiką Towaru lub charakterem braku zgodności Towaru z Umową.
4. W odniesieniu do Towarów z elementami cyfrowymi, Właściciel Sklepu ponosi odpowiedzialność za brak zgodności z Umową treści cyfrowej lub usługi cyfrowej dostarczanych w sposób ciągły, który wystąpił lub ujawnił się w czasie, w którym zgodnie z Umową miały być dostarczane. Czas ten wynosi dwa lata od chwili dostarczenia towaru z elementami cyfrowymi. Domniemywa się, że brak zgodności treści cyfrowej lub usługi cyfrowej z Umową wystąpił w tym czasie, jeżeli w tym czasie się ujawnił.
5. W wypadku wystąpienia niezgodności Towaru z Umową, Konsumentowi przysługują uprawnienia wskazane w art. 43d i 43e ustawy o prawach konsumenta:
żądanie naprawy lub wymiany Towaru;
b) złożenie oświadczenia o obniżeniu ceny albo o odstąpieniu od Umowy w sytuacjach określonych przepisami ustawy z dnia z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta oraz ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 r. Kodeks cywilny;
c) jeżeli brak zgodności dotyczy tylko niektórych Towarów dostarczonych na podstawie Umowy, Konsument może odstąpić od Umowy w odniesieniu do nich, jak również w odniesieniu do innych towarów nabytych mocą Umowy,
6. W razie odstąpienia od Umowy konsument niezwłocznie zwraca towar Właścicielowi Sklepu na swój koszt. Właściciel Sklepu zwraca konsumentowi cenę Towaru niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni od dnia otrzymania towaru lub dowodu jego odesłania.
7. Zwrot ceny następuje takim samym sposobem, jakim Konsument dokonał jej zapłaty, chyba że wyraźnie zgodził się na inny sposób, który nie wiąże się dla niego z żadnymi kosztami;
8. Zgłoszenia reklamacyjne należy kierować w formie pisemnej na adres: ul. Myśliwska 50, 32-500 Balin. , poprzez email [email protected].
9. Właściciel Sklepu zobowiązany jest udzielić odpowiedzi na zgłoszenie reklamacyjne w terminie 14 dni od dnia jego otrzymania. Nieudzielenie odpowiedzi we wskazanym terminie jest równoznaczne z uznaniem reklamacji.
8. Zgłoszenie reklamacji w trybie rękojmi nie wyłącza odpowiedzialności Właściciela Sklepu za brak zgodności Towaru z Umową wynikającej z gwarancji i odwrotnie.
9. Właściciel Sklepu nie ponosi odpowiedzialności za brak zgodności Towaru z Umową, w zakresie, o którym mowa w ust. 1, jeżeli Konsument, najpóźniej w chwili zawarcia Umowy, został wyraźnie poinformowany, że konkretna cecha Towaru odbiega od wymogów wskazanych w ust. 1 i fakt ten wyraźnie oraz odrębnie zaakceptował.
ROZDZIAŁ IV – UMOWY O DOSTARCZENIE TREŚCI CYFROWEJ LUB USŁUGI CYFROWEJ
§10 Dostarczenie treści cyfrowej lub usługi cyfrowej
1. Oferowane przez Właściciela Sklepu treści cyfrowe stanowią materiały szkoleniowe w formie e-szkolenia, o treści i przedmiocie wskazanym i opisanym na stronie Sklepu (dalej: Treści).
2. Treści udostępniane są Konsumentowi przy pomocy strony Sklepu oraz platformy, która umożliwia przeglądanie Treści wyłącznie online przez czas wskazany w opisie Treści lub bezterminowo. Konsument nie ma możliwości pobrania Treści na swoje urządzenie.
3. Warunkiem uzyskania dostępu oraz możliwości odtwarzania Treści jest posiadanie dostępu do łącza internetowego oraz założenia konta i zalogowania się na platformie.
4. Właściciel Sklepu dostarczy Konsumentowi szczegółową instrukcję dostępu do Treści na platformie, w ciągu 2 dni roboczych po zawarciu Umowy i dokonaniu przedpłaty, chyba że strony postanowiły inaczej.
5. Właściciel Sklepu dostarczy Konsumentowi Treść w ciągu 2 dni roboczych po zawarciu Umowy i dokonaniu przedpłaty, chyba że strony postanowiły inaczej.
6. Treść uważa się za dostarczoną w momencie, gdy Treść lub środek pozwalający na dostęp do niej zostały udostępnione Konsumentowi lub jego urządzeniu albo gdy Konsument lub jego urządzenie dostęp uzyskali.
7. Aby móc korzystać z dostarczanych na podstawie Umowy Treści, urządzenie Konsumenta powinno spełniać następujące wymagania techniczne:
a) możliwość odtwarzania obrazu i dźwięku,
b) posiadanie stałego dostępu do łącza internetowego – dostęp do Treści bez połączenia internetowego nie jest możliwy,
c) posiadanie połączonego urządzenia wskazującego, które umożliwia interakcję z interfejsem strony Sklepu, a tym samym przeglądanie treści (klawiatura i mysz lub ekran dotykowy),
d) zainstalowanie na urządzeniu przeglądarki internetowej wspieranej przez system operacyjny urządzenia. Właściciel Sklepu gwarantuje kompatybilność Treści z następującymi przeglądarkami, zainstalowanymi w aktualnie wspieranej przez dostawcę przeglądarki wersji:
1) Google Chrome,
2) Microsoft Edge,
3) Mozilla Firefox,
4) Safari,
5) Opera.
e) Właściciel Sklepu nie wyklucza możliwości odtwarzania Treści również na innych przeglądarkach internetowych, jeżeli swoimi parametrami technicznymi odpowiadają wymienionym w lit. d, jednak Właściciel Sklepu zapewnia bieżące wsparcie kompatybilności i poprawnego działania Treści wyłącznie z przeglądarkami wymienionymi w lit. d.
8. Właściciel Sklepu zapewnia o możliwości uzyskania dostępu do Treści wyłącznie w wypadku poprawnej instalacji i konfiguracji programów i urządzeń wskazanych w ust. 7.
9. Właściciel Sklepu odpowiada za niedostarczenie Treści w sytuacji, gdy dostęp do nich nie jest możliwy z przyczyny leżącej wyłącznie po stronie Właściciela Sklepu.
10. W wypadku wystąpienia problemów w uzyskaniu przez Konsumenta dostępu do Treści, zobowiązany jest on poinformować o tym fakcie Właściciela Sklepu oraz współdziałać z nim przy ustaleniu przyczyny problemów technicznych. Działania wskazane w niniejszym ustępie zostaną przeprowadzone w sposób i przy użyciu środków technicznych najmniej uciążliwych dla Konsumenta.
11. Z racji udostępniania Treści online, Właściciel Sklepu nie przewiduje wymogu instalowania aktualizacji Treści przez Konsumenta.
12. Środowisko cyfrowe Konsumenta, przy pomocy którego uzyskuje on dostęp do Treści, a którego wymogi techniczne określone są w ust. 7, dla możliwości poprawnego korzystania z Treści, musi pozostawać w zgodności z treścią ust. 7 przez cały okres Umowy.
13. Konsument niniejszym wyraża zgodę na dostarczenie mu dokumentu potwierdzającego fakt zawarcia Umowy w formie dokumentowej na adres email podany w formularzu zamówienia.
14. Konsument wyraża zgodę na rozpoczęcie dostarczania Treści przed upływem 14-dniowego terminu na odstąpienie od Umowy oraz jest świadom utraty prawa do odstąpienia od Umowy w terminie 14 dni bez podania przyczyny.
15. Konsument zobowiązany jest w szczególności do:
korzystania ze strony Sklepu w sposób niezakłócający jego funkcjonowania, w szczególności poprzez użycie określonego oprogramowania lub urządzeń;
korzystania ze strony Sklepu w sposób nieuciążliwy dla innych Konsumentów oraz dla Właściciela Sklepu;
korzystania z wszelkich treści zamieszczonych w ramach strony Sklepu jedynie na własny użytek (zakaz korzystania ze strony Sklepu w celu prowadzenia działalności komercyjnej);
korzystania ze strony Sklepu w sposób zgodny z przepisami obowiązującego na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej prawa, postanowieniami Regulaminu i polityki prywatności strony Sklepu, z także z ogólnymi zasadami korzystania z sieci Internet;
podania na stronie Sklepu jedynie własnych danych.
15. Zakup Treści możliwy jest wyłącznie na stronie Sklepu, przy wyborze płatności online w formie przedpłaty.
§11 Umowy o dostarczenie treści cyfrowej lub usługi cyfrowej Konsumentom
Postanowienia niniejszego paragrafu mają zastosowanie wyłącznie do Klienta będącego Konsumentem.
1. Jeżeli Właściciel Sklepu nie dostarczy Treści niezwłocznie lub w uzgodnionym z Konsumentem terminie, Konsument wzywa Właściciela Sklepu do ich dostarczenia.
2. Jeżeli po otrzymaniu od Konsumenta wezwania do dostarczenia Treści Właściciel sklepu nie dostarczy Treści niezwłocznie lub w terminie uzgodnionym z Konsumentem, Konsument może odstąpić od Umowy.
3. Konsument może odstąpić od Umowy bez wzywania do dostarczenia Treści, jeżeli:
a) z oświadczenia Właściciela Sklepu lub okoliczności wyraźnie wynika, że nie dostarczy treści cyfrowej lub usługi cyfrowej,
b) Strony uzgodniły lub z okoliczności wyraźnie wynika, że określony termin dostarczenia Treści miał istotne znaczenie dla Konsumenta, a Właściciel Sklepu nie dostarczył ich w terminie.
4. Treści są zgodne z Umową, jeżeli spełnione są przesłanki wskazane w art. 43k ustawy o prawach konsumenta, tzn.:
a) zgodny z Umową jest ich rodzaj, ilość, jakość, kompletność, funkcjonalność, kompatybilność, interoperacyjność oraz dostępność wsparcia technicznego i aktualizacji;
b) są przydatne do szczególnego celu Konsumenta, o którym poinformował on Właściciela Sklepu oraz uzyskał jego akceptację;
c) nadają się do celów, w których zazwyczaj korzysta się z Treści tego rodzaju, z uwzględnieniem przepisów prawa i dobrych praktyk;
d) występują w ilości i mają takie cechy, w tym funkcjonalność, kompatybilność, ciągłość i bezpieczeństwo, jakie są typowe dla Treści tego rodzaju i których Konsument może rozsądnie oczekiwać biorąc pod uwagę charakter Treści oraz publiczne zapewnienie złożone przez Właściciela Sklepu, jego poprzedników prawnych lub osoby działające w jego imieniu, chyba że:
1) nie wiedział o tym zapewnieniu i oceniając rozsądnie, nie mógł o nim wiedzieć,
2) przed zawarciem Umowy zapewnienie to zostało sprostowane w sposób i w formie, w jakiej zostało złożone lub w porównywalny,
3) nie miało wpływu na decyzję Konsumenta o zawarciu Umowy;
e) są dostarczane z akcesoriami i instrukcjami, których Konsument może rozsądnie oczekiwać;
f) są zgodne z wersją próbną lub zapowiedzią udostępnioną Konsumentowi przed zawarciem Umowy przez Właściciela Sklepu;
5. Właściciel Sklepu nie ponosi odpowiedzialności za brak zgodności Treści z Umową w zakresie ust. 4, jeżeli Konsument, najpóźniej w chwili zawarcia Umowy został wyraźnie poinformowany, że konkretna cecha Treści odbiega od wymogów zgodności z Umową wskazanych w ust. 4, a Konsument wyraźnie i odrębnie ten fakt zaakceptował.
§12 Odpowiedzialność Właściciela Sklepu za zgodność treści cyfrowej lub usługi cyfrowej z Umową zawartą z Konsumentem.
Postanowienia niniejszego paragrafu mają zastosowanie wyłącznie do Klienta będącego Konsumentem.
1. Właściciel sklepu ponosi odpowiedzialność za brak zgodności Treści z Umową dostarczanych jednorazowo lub w częściach, który istniał w chwili ich dostarczenia i ujawnił się w ciągu dwóch lat od tej chwili. Domniemywa się, że brak zgodności Treści z Umową, który ujawnił się przed upływem roku od chwili dostarczenia treści cyfrowej lub usługi cyfrowej, istniał w chwili ich dostarczenia.
2. Właściciel Sklepu nie może powołać się na upływ terminów z ust. 1 jeżeli brak ten podstępnie zataił.
3. Właściciel Sklepu ponosi odpowiedzialność za brak zgodności z Umową Treści dostarczanych w sposób ciągły, który wystąpił lub ujawnił się w czasie, w którym zgodnie z Umową miały być dostarczane. Domniemywa się, że brak zgodności Treści z Umową wystąpił w tym czasie, jeżeli w tym czasie się ujawnił.
4. Domniemania wskazane w ust. 1 i 3 nie mają zastosowania, jeżeli:
a) środowisko cyfrowe Konsumenta nie jest kompatybilne z wymaganiami technicznymi wskazanymi w §10 ust. 10,
b) Konsument, poinformowany w jasny i zrozumiały sposób przed zawarciem Umowy o obowiązku współpracy z Właścicielem Sklepu, w rozsądnym zakresie i przy zastosowaniu najmniej uciążliwych dla siebie środków technicznych, w celu ustalenia, czy brak zgodności treści cyfrowej lub usługi cyfrowej z Umową w odpowiednim czasie wynika z cech środowiska cyfrowego Konsumenta, nie wykonuje tego obowiązku.
5. Jeżeli Treść jest niezgodna z Umową, Konsument może żądać doprowadzenia ich do zgodności z Umową. Właściciel Sklepu może jednak odmówić doprowadzenia Treści do zgodności z Umową jeżeli doprowadzenie ich do stanu zgodności jest niemożliwe albo wymagałoby nadmiernych kosztów dla Właściciela Sklepu.
6. Jeżeli Treść jest niezgodna z Umową, Konsument może złożyć oświadczenie o obniżeniu ceny lub odstąpieniu od Umowy w wypadku gdy:
a) doprowadzenie do zgodności Treści z Umową jest niemożliwe albo wymaga od Właściciela Sklepu nadmiernych kosztów,
b) Właściciel Sklepu nie doprowadzi do zgodności z Umową zgodnie z ust. 5,
c) brak zgodności Treści występuje nadal, mimo że Właściciel Sklepu próbował doprowadzić je do stanu zgodności z Umową,
d) brak zgodności Treści jest na tyle istotny, że uzasadnia obniżenie ceny albo odstąpienie od Umowy bez skorzystania ze środka, o którym mowa w ust. 5,
e) z oświadczenia Właściciela Sklepu lub z okoliczności wyraźnie wynika, że nie doprowadzi on Treści do zgodności z Umową w rozsądnym czasie i bez nadmiernych niedogodności dla Konsumenta.
7. Konsument nie może odstąpić od Umowy, jeżeli brak zgodności Treści z Umową jest nieistotny. Domniemywa się, że brak zgodności Treści z Umową jest istotny.
8. Właściciel Sklepu będzie dokonywał zmian Treści w czasie obowiązywania Umowy w zakresie wyłącznie niezbędnym do zachowania stanu jej zgodności z Umową.
ROZDZIAŁ V – ZASADY REALIZOWANIA PROMOCJI I RABATÓW, OUTLET
§13 Sposób realizacji promocji
1. Właściciel Sklepu przewiduje możliwość obniżania cen Towarów oraz treści lub usług cyfrowych oferowanych w Sklepie w ramach promocji według własnego uznania, poprzez publikację na stronie kodu rabatowego.
2. Klient chcąc skorzystać z rabatu w ramach promocji, powinien wpisać opublikowany na stronie Sklepu kod promocyjny po przejściu do „Koszyka” w sekcji „Zastosuj kod rabatowy” poniżej podsumowania. Po wprowadzeniu poprawnego kodu rabatowego cena wskazana w podsumowaniu powinna ulec zmianie, zgodnie z treścią promocji aktywowanej kodem i ogłoszonej na stronie Sklepu.
3. Skorzystanie z kodu promocyjnego jest dobrowolne, a każdorazowe wykorzystanie promocji wymaga wpisania kodu.
4. Promocje dotyczą wszystkich Towarów oprócz:
a) Stołów Afinia,
b) Szkoleń,
c) produktów z Outletu,
d) zestawów produktów.
e) produktów już przecenionych,
f) produktów objętych innymi promocjami.
5. Promocje i rabaty nie łączą się.
§14 Outlet
1. Towary sprzedawane w ramach Outletu stanowią towary posiadające wyłącznie drobne uszkodzenia opakowania, przy czym sam towar zachowuje wszystkie swoje właściwości, takie same jak identyczny towar sprzedawany poza Outletem.,
2. Właściciel Sklepu umieści w opisie towaru informacje dotyczące ewentualnych uszkodzeń opakowania.
3. W przypadku towarów pochodzących z Outletu, wskazane w opisie cechy konkretnego produktu w postaci uszkodzeń opakowania nie stanowią jego wady.
ROZDZIAŁ VI –Obowiązki wynikające z Rozporządzenia 2022/2065
1. W zakresie, w jakim Właściciel Sklepu oferuje za pośrednictem Sklepu internetowego usługi pośrednie w rozumieniu art. 3 lit. g) Rozporządzenia 2022/2065, stosuje się następujące informacje.
2. Pojedynczym punktem kontaktowym dla organów państw członkowskich, Komisji, Rady Usług Cyfrowych oraz dla odbiorców usług jest adres e-mail: [email protected]. Komunikacja z punktem kontaktowym możliwa jest w języku polskim oraz angielskim.
3. Wypełniając obowiązek wynikający z art. 14 Rozporządzenia 2022/2065 Właściciel Sklepu informuje, że zamieszczanie w Sklepie internetowym Treści Klienta powinno odbywać się w sposób zgodny z zasadami kultury oraz merytoryczny. Klient nie może zamieszczać treści, które są nielegalne w rozumieniu Rozporządzenia 2022/2065 lub są niezgodne z Regulaminem. W szczególności niedozwolone jest zamieszczanie Treści Klienta:
naruszających przepisy prawa lub dobre obyczaje,
niezgodnych z charakterem Sklepu internetowego i Towarów,
zawierających linki,
zawierających wulgaryzymy,
będących spamem,
promujących działalność konkurencyjną wobec Właściciela Sklepu,
służących prowadzeniu działań reklamowych innych podmiotów niż Właściciel Sklepu,
służących prowadzeniu działań zakazanych przez prawo, np. wyłudzania środków finansowych,
nawołujących do przemocy,
nawołujących do szerzenia nienawiści, rasizmu, ksenofobii,
naruszających dobra osobiste jakiejkolwiek osoby trzeciej,
naruszających prawa autorskie jakiejkolwiek osoby trzeciej,
obrażających uczucia religijne,
mogących wywoływać dyskomfort innych Klientów,
naruszających w sposób nieuzasadniony renomę Sprzedawcy.
Wymieniony wyżej katalog nie jest katalogiem zamkniętym. Właściciel Sklepu ma możliwość weryfikacji, czy Treść Klienta stanowi treść niedozwoloną.
4. Właściciel Sklepu nie modyfikuje Treści Klienta, jednak w określonych sytuacjach może je usunąć. Właściciel Sklepu ma prawo w każdej chwili sprawdzić Treści Klienta. Proces weryfikacji przebiega w sposób bezstronny, obiektywny i staranny.
5. W przypadku stwierdzenia, że Treści Klienta naruszają Regulamin, mogą one zostać usunięte ze Sklepu internetowego.
6. Jeśli Treść Klienta zostanie usunięta, Właściciel Sklepu natychmiast powiadomi o tym autora Treści, podając powód swojej decyzji.
7. Jeżeli Właściciel Sklepu poweźmie wiarygodne informacje o możliwości popełnienia przestępstwa lub wykroczenia przez Klienta, Właściciel Sklepu jest uprawniony i zobowiązany do powiadomienia o tym odpowiednich służb lub organów władzy publicznej, a także przekazania danych dotyczących Klienta. To samo dotyczy sytuacji, gdy służby lub organy władzy publicznej zwrócą̨ się do Właściciela Sklepu o udostępnienie danych Klienta, w szczególności na potrzeby prowadzonych postepowań́ cywilnych lub karnych.
8. Właściciel Sklepu nie ponosi odpowiedzialności za Treści Klienta pod warunkiem, że nie ma faktycznej wiedzy o nielegalnej działalności lub nielegalnej Treści Klienta, a w odniesieniu do roszczeń odszkodowawczych nie wie o stanie faktycznym lub okolicznościach, które w sposób oczywisty świadczą̨ o nielegalnej działalności lub nielegalnej Treści Klienta lub podejmuje bezzwłocznie odpowiednie działania w celu usunięcia lub uniemożliwienia dostępu do nielegalnej Treści Klienta, gdy uzyska taką wiedzę lub wiadomość.
9. Co najmniej raz w roku Właściciel Sklepu podaje do wiadomości publicznej na stronie ____ jasne, łatwo zrozumiałe sprawozdania dotyczące wszelkiego moderowania treści, którego dokonał w danym okresie.
10. Zgodnie z art. 16 Rozporządzenia 2022/2065 osoby i podmioty mają możliwość zgłaszania informacji dotyczących treści uznawanych przez siebie za nielegalne znajdujących się w Sklepie Internetowym. Można zrobić to, pisząc na adres e-mail [email protected]___. Aby dokonać takiego zgłoszenia, należy w nim zawrzeć następujące punkty:
odpowiednie wyjaśnienie dotyczące powodów, dla których uznaje się dane informacje za nielegalne treści;
jednoznaczne wskazanie dokładnej elektronicznej lokalizacji informacji, takiej jak dokładny adres URL lub dokładne adresy URL, oraz, w stosownych przypadkach, dodatkowe informacje umożliwiające identyfikację nielegalnych treści, stosownie do rodzaju treści i konkretnego rodzaju usługi hostingu;
swoje imię i nazwisko lub nazwę podmiotu oraz adres e-mail (z wyjątkiem sytuacji, kiedy zgłoszenie dotyczy informacji uznawanych za odnoszące się do przestępstwa obejmującego niegodziwe traktowanie w celach seksualnych, wykorzystywanie seksualne, pornografię dziecięcą, nawiązywanie kontaktu się z dziećmi w celach seksualnych, a także jeżeli informacja odnosi się do podżegania do tych przestępstw, współudziału w nich lub usiłowania ich popełnienia). W takich i innych przypadkach w celu dokonania zgłoszenia anonimowego można zrobić to poprzez kontakt telefoniczny pod numerem: _537389007____, z informacją zastrzegającą zachowanie anonimowości.
oświadczenie potwierdzające powzięte w dobrej wierze przekonanie, że informacje i zarzuty zawarte w Państwa zgłoszeniu są prawidłowe i kompletne.
Właściciel Sklepu rozpatruje wszystkie zgłoszenia, które otrzyma w ramach mechanizmów, o których mowa w ust. 10, oraz podejmie decyzje w odniesieniu do informacji, których dotyczą zgłoszenia, w sposób terminowy, nie- arbitralny i obiektywny oraz z zachowaniem należytej staranności.
ROZDZIAŁ VII – BONY PODARUNKOWE
§15 Informacje ogólne
1. W rozumieniu Regulaminu, bon podarunkowy (dalej: Bon) stanowi dokument wydawany Klientowi przez Właściciela Sklepu, odzwierciedlający określoną sumę pieniężną uiszczoną na rachunek Właściciela Sklepu, który może zostać wymieniony na Towary w Sklepie w terminie 12 miesięcy od dnia zakupu Bonu. Bod dostarczany jest Klientowi w postaci fizycznej (karta) lub cyfrowo, poprzez przesłanie Klientowi kodu na adres email wskazany w formularzu zamówienia.
2. Bony nie są wydawane imiennie, a ich wykorzystanie możliwe jest przez dowolną osobę posiadającą Bon.
3. Wszelkie pozostałe wyrażenia wpisane wielkimi literami należy rozumieć w sposób wyjaśniony w §1 ust. 1 Regulaminu Sklepu.
§16 Zakup Bonu
1. FORMULA CNF umożliwia zakup bonów o następujących nominałach:
1) 50 zł;
2) 100zł;
3) 200zł;
4) 300zł;
2. Bony o nominałach wskazanych w ust. 1 pkt 2-4 dostępne są zarówno w postaci fizycznej, jak i cyfrowej.
3. Zakup Bonu możliwy jest wyłącznie w Sklepie Internetowym, przy wyborze płatności online lub przelewem (przedpłata).
4. Bony dostępne są w witrynie Sklepu Internetowego. Klient chcąc zakupić Bon, musi wyszukać Bon o odpowiednim nominale na stronie Sklepu, dokonać wyboru poprzez dodanie do koszyka i sfinalizować zamówienie.
5. W przypadku wyboru Bonu w formie elektronicznej, zostanie on dostarczony w formie kodu na adres email podany w formularzu zamówienia niezwłocznie po zaksięgowaniu płatności na rachunku bankowym Sklepu lub otrzymaniu powiadomienia o skutecznym dokonaniu zapłaty od dostawcy usługi płatności online.
6. W przypadku zakupu Bonu w postaci fizycznej, Klient, oprócz zapłaty wartości nominalnej Bonu, zobowiązany jest do uiszczenia kosztów wysyłki Bonu.
7. Klient ani posiadacz nie może dokonać wymiany na bonu na środki pieniężne.
8. W przypadku zgubienia lub zniszczenia Bonu wydanego w formie fizycznej, Sklep nie jest zobowiązany do wystawienia jego duplikatu.
§17 Wykorzystanie Bonu
1. Posiadacz może wykorzystać Bon poprzez wprowadzenie otrzymanego kodu, znajdującego się na karcie (bon w postaci fizycznej) lub otrzymanej od Sklepu wiadomości email, w pole przeznaczone na wprowadzenie kodu rabatowego w Koszyku lub w podsumowaniu Zamówienia. Po wprowadzeniu kodu łączna cena zamówienia ulega obniżeniu o wartość Bonu.
2. Wartość nominalna Bonu w momencie jego wykorzystania stanowi kwotę brutto.
3. Jeżeli łączna cena zamówienia jest wyższa niż nominał Bonu, Klient dokonuje zapłaty różnicy w wybranej przez siebie formie płatności, dostępnej w Sklepie.
4. Wykorzystanie Bonu możliwe jest zarówno w całości jak i w części, również przy dokonaniu kilku transakcji, do momentu wykorzystania sumy wartości Bonu.
5. Klient nie może wykorzystać Bonu na zakup innych bonów dostępnych w sklepie.
6. Zakup oraz wymiana Bonu na Towary możliwa jest wyłącznie w Sklepie Slowianki.
7. Wymiana Bonu na Towary możliwa jest w terminie 12 miesięcy od dnia zakupu Bonu.
§18 Zwroty i reklamacje
1. Do umów, w których zapłata dokonana została przy pomocy Bonu, zastosowanie znajdują wszelkie postanowienia Regulaminu dotyczące reklamacji.
2. Konsumentowi przysługuje prawo do odstąpienia od Umowy opłaconej Bonem na zasadach określonych w Ustawie o prawach konsumenta oraz w Regulaminie.
3. W przypadku odstąpienia od umowy, w której Klient dokonał płatności przy pomocy Bonu, zwrot środków następuje poprzez wydanie Klientowi nowego Bonu o takim samym nominale co Bon wykorzystany.
4. W przypadku, gdy zamówienie, którego dotyczy odstąpienie od umowy, opłacone zostało przy użyciu Bonu wyłącznie w części, odpowiedna część sumy opłacona poprzez Bon zostaje zwrócona Konsumentowi w formie nowego Bonu o takiej samej wartości, natomiast część sumy opłacona w inny sposób, zostaje zwrócona w takiej samej formie w jakiej została uiszczona przez Konsumenta.
5. Konsument uprawniony jest do odstąpienia od Umowy, której przedmiot stanowi sprzedaż Bonu w terminie 14 dni od dnia otrzymania Bonu, chyba że Konsument do tego czasu wykorzystał Bon. Informacje na temat prawa do odstąpienia od Umowy znajdują się w §8 Regulaminu Sklepu oraz w zakładce Zwroty i Reklamacje.
ROZDZIAŁ VIII – POSTANOWIENIA KOŃCOWE
§19 Zmiany Regulaminu
1. Konsument z Unii Europejskiej może składać reklamacje poprzez platformę internetowego rozstrzygania sporów - Platformę ODR. Platforma ODR umożliwia konsumentom oraz sprzedawcom z krajów Unii Europejskiej osiągnięcie porozumienia pozasądowego w przypadku reklamacji zakupów dokonanych na odległość. Platforma ODR umożliwia znalezienie organu rozstrzygającego spory oraz przejście przez proces rozwiązania reklamacji. Link do Platformy ODR: http://ec.europa.eu/odr.
2. Konsument może korzystać z mechanizmów pozasądowego rozstrzygania sporów oraz z bezpłatnych porad konsumenckich oferowanych przez lokalnego rzecznika praw konsumenta, organizacje społeczne zobowiązane statutowo do ochrony konsumentów (takie jak Federacja Konsumentów czy Stowarzyszenie Konsumentów Polskich) oraz Wojewódzkiego Inspektora Inspekcji Handlowej. Szczegółowe informacje znajdziesz na stronach podmiotów wymienionych powyżej oraz na następujących stronach Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumenta:
https://www.uokik.gov.pl/pozasadowe_rozwiazywanie_sporow_konsumenckich.php https://www.uokik.gov.pl/sprawy_indywidualne.php
https://www.uokik.gov.pl/wazne_adresy.php
2. Właściciel Sklepu zastrzega sobie prawo do dokonania zmiany niniejszego Regulaminu w przypadku wystąpienia przynajmniej jednej z poniższych przyczyn:
a) zmiana w zakresie funkcjonowania oferowanych przez Właściciela Sklepu usług; w tym wycofanie usługi do którego/której mają zastosowanie postanowienia Regulaminu,
b) wprowadzenie przez Właściciela Sklepu nowych Towarów lub usług, do których będą miały zastosowanie postanowienia Regulaminu;
c) zmiana systemów informatycznych wykorzystywanych do obsługi oferowanych przez Właściciela Sklepu produktów i usług, do których mają zastosowanie postanowienia Regulaminu,
d) zmiana przepisów prawa w zakresie objętym działalnością Sklepu Internetowego;
e) zmiana przepisów podatkowych lub zasad rachunkowości stosowanych przez Właściciela Sklepu,
f) zmiana lub wydanie nowych orzeczeń sądowych, orzeczeń organów administracji, zaleceń lub rekomendacji uprawnionych organów, w tym Prezesa Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów – w zakresie związanym z wykonywaniem Umowy lub Regulaminu,
2. Właściciel Sklepu informuje Klienta o proponowanych zmianach Regulaminu w terminie nie później niż 14 dni przed ich wejściem w życie.
3. W razie, gdy Klient nie zgadza się na zmiany Regulaminu, może wypowiedzieć Regulamin ze skutkiem natychmiastowym, przy czym do Umów zawartych przed wypowiedzeniem Regulaminu stosuje się Regulamin w brzmieniu sprzed wprowadzanych zmian.
4. Zmiany dzienników ustaw aktów prawnych wskazanych w Regulaminie nie powodują konieczności zmiany Regulaminu.
5. W kwestiach nieuregulowanych niniejszym Regulaminem zastosowanie mają obowiązujące przepisy prawa, w szczególności kodeksu cywilnego oraz ustawy o prawach konsumenta a także akty prawa Unii Europejskiej, m. in: Dyrektywa (UE) 2011/83/EU z dnia 25 października 2011 r., Dyrektywa (UE) 2019/771 z dnia 20 maja 2019 r., Dyrektywa (UE) 2019/770 z dnia 20 maja 2019 r., Dyrektywa (UE) 2019/2161 z dnia 27 listopada 2019 r.
6. Prawem właściwym dla stosunku prawnego powstałego na mocy niniejszej Umowy jest prawo właściwe ze względu na miejsce siedziby Właściciela Sklepu. Jeżeli kupującym jest Konsument przebywający na terenie Unii Europejskiej, zastosowanie do Konsumenta mają przepisy państwa dla niego właściwego wyłącznie w zakresie, w jakim kształtują jego sytuację korzystniej niż wybrane na mocy Umowy prawo właściwe.
7. Z wyłączeniem sytuacji, gdy Klientem jest Konsument, wszelkie spory powstałe na gruncie Regulaminu oraz Umów będzie rozstrzygał sąd właściwy miejscowo dla siedziby Właściciela Sklepu.
8. Aktualna wersja Regulaminu dostępna jest dla Klienta w Sklepie internetowym w zakładce „Regulamin”.
9. Regulamin wchodzi w życie z dniem 18.11.2024 r.
ZAŁĄCZNIK NR 1 – FORMULARZ ODSTĄPIENIA OD UMOWY
(formularz ten należy wypełnić i odesłać tylko w przypadku chęci odstąpienia od umowy)
- Adresat FORMULA CNF, ul. Myśliwska 50, 32-500 Balin
- Ja/My(*) niniejszym informuję/informujemy(*) o moim/naszym odstąpieniu od umowy sprzedaży następujących towarów(*) umowy dostawy następujących towarów(*) umowy o dzieło polegającej na wykonaniu następujących towarów(*)/o świadczenie następującej usługi(*)
- Data zawarcia umowy(*)/odbioru(*)
- Imię i nazwisko konsumenta(-ów)
- Adres konsumenta(-ów)
- Podpis konsumenta(-ów) (tylko jeżeli formularz jest przesyłany w wersji papierowej)
- Data
(*) Niepotrzebne skreślić.
Regulaminy konkursów i promocji
- Regulamin akcji promocyjnej ,,9 years of Slowianka”
- Regulamin akcji promocyjnej ,,Zestawy promocyjne”
- Regulamin akcji promocyjnej ,,Lakiery hybrydowe 7+2 gratis/Bazy hybrydowe 7+2g ratis/Topy hybrydowe 7+2 gratis”
- Regulamin akcji promocyjnej ,,Żele 5+1 gratis/Frezy 5+1 gratis”
- Regulamin akcji promocyjnej ,Princess Nails 1+5 gratis”
- Regulamin akcji promocyjnej ,,Promocja 3d french (szkolenie gratis)”
- Regulamin akcji promocyjnej ,,Akcesoria do –45%”
- Regulamin akcji promocyjnej ,,Produkty do zdobień do –60%”
- Regulamin do zestawów promocyjnych
- Regulamin akcji promocyjnej ,,Żele non leveling 6+2”
- Regulamin akcji promocyjnej ,,Baby Boomer in Spray 3+1”
- Konkurs pod tytułem: Wygraj cały zestaw Baby Boomer in Spray!
- Konkurs pod tytułem: ,,Wygraj 2 bilety standard na pokazy Slowianka Big Show w wybranym mieście!"
- Konkurs pod tytułem: Wygraj cały zestaw Creamy Gels Non-Leveling!
- Regulamin akcji promocyjnej ,,TARGI ONLINE WRZESIEŃ 2024”
- Regulamin akcji promocyjnej ,,Rabat 30% i 50% na lakiery hybrydowe”
- Konkurs pod tytułem: ,,Wygraj bilet na BIG SHOW tournée!"
- Konkurs pod tytułem: ,,Wygraj bilet na BIG SHOW tournée w wybranym mieście"
- Konkurs pod tytułem: ,,Wygraj bilet na BIG SHOW tournée w wybranym mieście oraz box za 1500zł"
- Konkurs pod tytułem: ,,Wygraj bilet na BIG SHOW tournée w Katowicach oraz box za 1500zł"
- Regulamin akcji promocyjnej ,,TARGI ONLINE WRZESIEŃ 2024”
- Konkurs pod tytułem: ,,Wygraj bilet na BIG SHOW tournée w Warszawie oraz box za 1500zł"
- Regulamin akcji promocyjnej ,,Żele 15g 3+1"
- Regulamin akcji promocyjnej ,,BLACK WEEK 2024r.”
- Regulamin akcji promocyjnej ,,BLACK WEEK CAT EYE -45% 2024r.”
- Regulamin akcji promocyjnej ,,KALENDARZ ADWENTOWY”
- Regulamin akcji promocyjnej ,,POŚWIĄTECZNE PREZENTY"